Przedstawiciele DLA potwierdzają, że do awarii specjalnej drukarki doszło w środę, 21 listopada. - Na szczęście dostaliśmy już części zamienne i nasi serwisanci dziś naprawią drukarkę – mówi Krzysztof Kuśmierek, dyrektor ds. przewozów i marketingu w DLA.
Czytaj też: Płacąc za przejazd, żądaj biletu
Zaznacza on, że wnioski na wydanie karty były przyjmowane cały czas, a spółka ma trzy dni na zrealizowanie zamówienia. - Dlatego, tak naprawdę, pasażerowie nie powinni odczuć tego, że była awaria. Być może niezadowolenie części z nich wzięło się stąd, że zazwyczaj staramy się wydawać karty na bieżąco. Bilety, o które wnioski zostały złożone w środę, będą mogły być odebrane już dziś - dodaje Kuśmierek.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?