Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kłopoty z biletami przez awarię drukarki

SZKU
Przez trzy dni nie można było wyrobić biletów okresowych m.in. na linię 901 obsługiwaną przez konsorcjum firm DLA i Sevibus
Przez trzy dni nie można było wyrobić biletów okresowych m.in. na linię 901 obsługiwaną przez konsorcjum firm DLA i Sevibus sevibus.pl
- Od kilku dni nie można wyrobić biletu miesięcznego na linie podmiejskie - alarmują pasażerowie, którzy korzystają z autobusów obsługiwanych przez DLA. Okazało się, że powodem była awaria sprzętu, który drukował specjalne karty elektroniczne. Przewoźnik deklaruje, że została ona już usunięta.

Przedstawiciele DLA potwierdzają, że do awarii specjalnej drukarki doszło w środę, 21 listopada. - Na szczęście dostaliśmy już części zamienne i nasi serwisanci dziś naprawią drukarkę – mówi Krzysztof Kuśmierek, dyrektor ds. przewozów i marketingu w DLA.

Czytaj też: Płacąc za przejazd, żądaj biletu

Zaznacza on, że wnioski na wydanie karty były przyjmowane cały czas, a spółka ma trzy dni na zrealizowanie zamówienia. - Dlatego, tak naprawdę, pasażerowie nie powinni odczuć tego, że była awaria. Być może niezadowolenie części z nich wzięło się stąd, że zazwyczaj staramy się wydawać karty na bieżąco. Bilety, o które wnioski zostały złożone w środę, będą mogły być odebrane już dziś - dodaje Kuśmierek.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na siechnice.naszemiasto.pl Nasze Miasto